Yeniden ve Yeniden, Merhaba!

Yağmurlu bir İstanbul akşamından blogu selamlıyorum.

Havalar tam mutfağa girip çeşit çeşit yemekler, pastalar, börekler deneyip, yağmurun yanına çay demlemelik. Eğer bir yurt odasında oturmak yerine evimde olsaydım emin olun yapacağım şey bu olurdu. Mesela bu akşam çayın yanına fındıklı kakaolu kek ya da en kolayından bir Fincanda Volkan Kek olabilirdi. Daha fazla alternatif için Kek-Muffin kategorisine göz atabilirsiniz. :)

Yeni dönem, dersler, kurslar, yoğunluklar, bozulan bilgisayarlar derken son yayın tarihime bakmaya utanır oldum ve bu akşam nihayet elime bilgisayarımı aldım ve bloga çeki düzen vermeye geldim. Boynu bükük blog çiçeklerime bir ibrik su vereyim :)

Tatil bitti, haliyle mutfağa veda yurda merhaba deme dönemi geldi. Peki vazgeçebiliyor muyum? Hayır. Bir gün bu yurttan ayrıldığımda insanlar beni yemekhanede yurt yemeklerini katlanılır hale getirirken, kısır yada salata yaparken hatırlayacaklar muhtemelen. Yurtta yemekhaneden çıkmadığım gibi arkadaşlarıma, akrabalarıma vs. gittiğimde de mutfakta buluyorum kendimi. Çünkü benim için adeta bir terapi yemek yapmak.

Gerek yaz tatilinden, gerekse arada yaptığım kaçamaklardan epey bir tarif birikmiş elimde. Yavaş yavaş yayınlayacağım inşallah. Yemek yapamıyorum hiç olmazsa tarif yazıp, çektiğim fotoğraflarla uğraşayım. :)

Çok uzattım, birazdan yeni tarif yayınlıyorum. Bir daha aşk ile bloga, mutfağa ve yağmurlu akşamlara, merhaba.